Google potrafi Cię wspomóc, gdy przychodzić z jasnym i szczegółowo dopracowanym planem działalności. Pozycjonowanie Warszawa, Seattle, Paryż? Dla Google nie ma to znaczenia, jeśli wiesz co robisz i bierzesz pod uwagę panujące zasady. No więc dobrze – pozycjonowanie Warszawa to Twój cel, tak? W tym kontekście szczególnie przydatna jest wizytówka Google Moja Firma, która ułatwia odbiorcom dostęp do komunikacji, a także wpływa na prowadzenie biznesu online oraz stacjonarnie. Tutaj kluczowy będzie aspekt stacjonarny, bowiem pozycjonowanie Warszawa, to realizacja działań biznesowych we wiodącym Polskim mieście; jakby nie patrzeć stolica kraju. Wizytówkę, musisz jednak wesprzeć optymalizacją pod kątem wyszukiwarek. Reasumując, nasz cel pozycjonowanie Warszawa, działania to SEO oraz wizytówka Google, więc na co czekamy? Do dzieła!
Dodatkowe informacje w tym temacie możesz znaleźć udając się pod niniejszy link: https://boo.pl/pozycjonowanie-warszawa/.
Google My Business – o co chodzi?
Google My Business to w pełni darmowa platforma przeznaczona dla właścicieli sklepów stacjonarnych, którzy chcą zaznaczyć swoje miejsce w sieci. Umieszcza się w niej podstawowe informacje dotyczące prowadzonej lokalności, dane teleadresowe, godziny otwarcia, ofertę oraz stronę internetową. Jest to narzędzie dostępne całą dobę, przez 365 dni w roku, tak więc nie stracisz żadnej okazji na zdobycie nowego klienta.
Pozycjonowanie wizytówek Google
Pierwszym krokiem pozwalającym na rozpoczęcie optymalizacji wizytówki jest jej weryfikacja przez Google. Czynniki rankingowe podlegają częstym aktualizacjom algorytmów, jednak pod uwagę zawsze brane jest hasło wpisane do wyszukiwarki, odległość od użytkownika oraz popularność firmy. W tym przypadku z wizytówką jest jak z winem – im starsze, tym lepsze.
Pamiętaj o bieżących danych
Google zwraca szczególną uwagę na aktualność informacji. Jeśli więc coś się zmieni, od razu wprowadź tę informację do wizytówki. Każdy z parametrów podlega edycji – nazwa, opis, adres czy godziny otwarcia.
Opis
Na określenie charakteru swojego biznesu masz jedynie 750 znaków, z czego tylko 250 wyświetla się w pierwszej kolejności (reszta jest dostępna po kliknięciu opcji „Więcej”). Opis podlega pozycjonowaniu pod względem oryginalności oraz zamieszczonych w nim słów kluczowych. Zadbaj o jakość swojej wizytówki w autorski sposób.
Atrybuty
Atrybuty mogą być różne w zależności od prowadzonego biznesu, np. specjalne udogodnienia. Są one dodawane również przez użytkowników Google. Pamiętaj o ich mądrym zarządzaniu, aby nie wprowadzać klientów w błąd. Uatrakcyjnieniem Twojej wizytówki będą Atrybuty Google Maps.
Multimedia
Zdjęcia oraz materiały wideo są kolejnym atutem Twojej wizytówki. Wpływają one pozytywnie na doświadczenia użytkowników oraz mogą w lepszy sposób zaprezentować to, czym się zajmujesz. Multimedia także podlegają pozycjonowaniu dzięki atrybutom ALT.
Opinie
Pamiętaj również o stworzeniu możliwości dodawania opinii i komentarzy przez użytkowników. Są one czynnikiem rankingowym szczególnie ważnym dla lokalnego SEO. Mogą bowiem zwiększyć Twoją konwersję nawet o 270%.
Podsumowanie
Wizytówka, nie dosyć, że nic to nie kosztuje, to ile korzyści przynosi, aż się wierzyć nie chce. Zwyczajnie nie możesz tego pominąć, to byłaby prawdziwa zbrodnia. No ale dobrze, rozważ nasze wskazówki, popracuj nad SEO (najlepiej z zespołem ekspertów) i ruszaj zdobywać warszawski rynek, my trzymamy za Ciebie kciuki!