Białe księgi są popularnym wyborem dla firm każdej wielkości, i to już od dziesięcioleci. Są one wszechstronne, są łatwe do wykonania i mogą być bardzo skuteczne – dlaczego więc wydaje się, że jest tak mało informacji na ich temat?
Niewidoczny, ale cenny zasób: duży biznes prawdopodobnie ma cały personel poświęcony opracowywaniu białych ksiąg, ale dla małych firm lub nawet po prostu osób próbujących promować siebie lub swoje pomysły, białe księgi są nadal niezwykle użytecznym narzędziem. Biała księga jest zasadniczo dogłębne badania (zwykle na temat związany z działalnością), który został napisany w formie raportu. Jest to często pomijany, ale potężny sposób, aby wziąć to, czego nauczyłeś się o swojej branży i problemach, które ją nękają, i podzielić się tym z innymi ludźmi, którzy mogą potrzebować Twojego rozwiązania. W rzeczywistości, co sprawia, że białe księgi tak cenne jest to, że są one bardzo rzadko widziane – nie są to błyszczące broszury na półce, są one częściej schowane gdzieś na stronie internetowej. Ale jeśli są zrobione poprawnie, mogą być niezwykle skuteczne w przekonywaniu kogoś do podjęcia działania.
Co dokładnie warto wiedzieć o white paper? Rdzeniem każdego dobrego white paper jest pomysł – innowacyjny punkt widzenia. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://writtedly.pl/