Choć na początku otwarcie się przed współpracownikami może być trudne, bycie wrażliwym wobec nich jest jedną z najbardziej satysfakcjonujących części silnego środowiska pracy. Jeśli dopiero zaczynasz, czytaj dalej, aby poznać kilka wskazówek, które pomogą Ci przełamać lody. Jeśli jesteś już w biurze od jakiegoś czasu i nie znalazłeś wielu okazji do budowania relacji, których byś pragnął, nie martw się! Zajmiemy się obiema grupami.
Pierwszym krokiem do tego, by stać się bardziej otwartym na współpracowników, jest zadanie sobie pytania, dlaczego w ogóle chcesz być bardziej otwarty. Czy są pewne osoby, z którymi chciałbyś się zbliżyć? Czy jest jakiś konkretny projekt lub okazja, nad którą chciałbyś pracować razem? A może po prostu chcesz zrobić lepsze wrażenie na całym zespole? Kiedy masz już to jasno w głowie, zacznij szukać okazji do mówienia o sobie i swoich zainteresowaniach.
Jeśli jest ktoś konkretny, z kim chciałbyś się zbliżyć, pomocne może być poruszenie tematu, który Cię interesuje i sprawdzenie, jak na to zareaguje. Jeśli wydają się być otwarci, podziel się szczegółem lub dwoma o sobie, które są z tym związane – możesz nawet spróbować zadać im pytania o nich samych! Celem jest po prostu rozpoczęcie rozmowy między nimi.
Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://talkword.pl/