Wyeksponowanie produktu ma olbrzymi wpływ na zainteresowanie nim i jego sprzedaż. Jest to świetny sposób, by pozbyć się produktów, których klienci zazwyczaj nie chcą kupować, lub których posiadasz zbyt dużą ilość. Poniżej prezentujemy najważniejsze rodzaje ekspozytorów sklepowych, które pomogą Ci w skutecznym poprawieniu wyników sprzedaży. Warto pomyśleć o ich zakupie do swojego sklepu lub marketu.
Ekspozycje na poziomie lady
Lada sklepowa to świetne miejsce do sprzedaży niewielkich produktów. Mogą być to kosmetyki, smakołyki, przekąski, a także produkty o zastosowaniu praktycznym. Ekspozytory naladowe to najczęściej różnego typu półki, regały, nakładki oraz inne niewielkich rozmiarów konstrukcje, które z łatwością wykorzystasz do swoich celów.
Regały reklamowe typu display
Spotkać je możesz w niemal każdym sklepie, niezależnie od jego profilu i wielkości. Pozwalają na wyraźną i czytelną prezentację wybranego asortymentu. Ich rozbudowana oferta ułatwia odnalezienie takiego regału, który pasował będzie do przestrzeni Twojego sklepu oraz jego możliwości aranżacyjnych.
Ekspozytory kartonowe
To jedne z najchętniej i najczęściej stosowanych. Są proste w użyciu i montażu oraz nadają się do wielokrotnego stosowania. Mogą być wyposażone w liczne elementy mocujące – takie jak haczyki, kieszonki, kratownice, przegródki.
Stripy reklamowe
Stripy to rodzaje mocowań o układzie pionowym, które można ulokować w dosłownie dowolnym miejscu w sklepie. Pozwalają wykorzystać maksimum przestrzeni, szczególnie tam, gdzie nie ma możliwości postawienia osobnych regałów. Polecamy zwłaszcza ekspozytory reklamowe producent Pos-Solution, o najwyższej klasie wytrzymałościowej.